FAQ

FAQ

Ik ben als consument op zoek naar een krediet. Waar kan ik het beste aankloppen?

Als vereniging stellen wij aanvullende eisen aan onze leden, die in het belang zijn van u als consument. Zo kiest u altijd voor een betrouwbare partij. Zoek daarom naar een NVF-lid, u kunt hen herkennen aan ons logo!

Waarom een NVF-lid?

Professionele belangenbehartiging, betrokkenheid bij relevante ontwikkelingen van de overheid, aantrekkelijke kortingen: de NVF zorgt goed voor haar leden! Lees hier over uw voordelen als lid, of bekijk alvast onze gedragscode.

Wat kost een lidmaatschap van de NVF?

Die informatie vind je hier. De contributiekosten zijn variabel, afhankelijk van het aantal fte’s op uw AFM-factuur; verder betalen nieuwe leden (die niet eerder lid zijn geweest) tot en met 31 december in het jaar van toetreding géén contributie.

Ik zoek een NVF-lid, waar kan ik deze vinden?

In onze ledenlijst staat een overzicht, maar u kunt ook kijken naar de geografische locaties op onze ledenkaart.

Waar kan ik een klacht indienen?

Ondanks onze goede zorgen gaat er wel eens iets mis tijdens een samenwerking met een NVF-lid. We helpen u graag bij het oplossen van geschillen en misverstanden. Bekijk hier onze geschillen- en klachtenprocedure.

Uw belangen, onze missie.
Bent u nieuwsgierig geworden naar onze diensten?